
Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
Sprawdź jakie procedury stosujemy, aby zadbać o bezpieczeństwo Gości.
Drodzy Goście
Hotel i personel już dziś jest przygotowany na wznowienie swojej działalności. Niczego tak nie pragniemy – jak móc Was gościć ponownie.
Chcieliśmy Was poinformować, że w trosce o Wasze bezpieczeństwo w związku z wprowadzoną przez WHO pandemią koronawirusa, w celu zabezpieczenia Hotel wprowadził nowe zasady bezpieczeństwa i higieny w całym obiekcie. Pragniemy zminimalizować ryzyko, aby każdy z Gości czuł się bezpiecznie podczas pobytu w Hotelu Olivia Medical Spa****.
RECEPCJA
- Mierzenie temperatury ( termometr bezdotykowy) przy przyjściu każdego Gościa do hotelu,
- Lada recepcyjna, drzwi wejściowe do hotelu oraz pozostałe powierzchnie m.in. poręcze w lobby na klatkach schodowych są regularnie dezynfekowane.
- Obecność Gościa przy recepcji jest ograniczona do minimum.
- Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek/przyłbic ochronnych.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
- Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Terminale po każdym użyciu są dezynfekowane
- Informowanie Gości o wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu
POKOJE HOTELOWE
- Pokoje hotelowe podlegają szczegółowej dezynfekcji według zaleceń GIS i są regularnie wietrzone.
- W każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie
- Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
- Po każdym pobycie Gościa, pokój hotelowy zostaje wyłączony ze sprzedaży na 72h w celu przeprowadzenia szczegółowej dezynfekcji.
RESTAURACJA, BAR
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji lub baru
- Liczba osób przebywających jednocześnie w restauracji, barze jest ograniczona.
- Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w części restauracyjnej i barowej.
- W restauracji zrezygnowaliśmy z serwowania posiłków w formie bufetu na rzecz posiłków serwowanych .
- Stosowanie przez pracowników restauracji i baru maseczek / przyłbic ochronnych.
- Przyjmowanie rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości.
POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, przy wejściu do restauracji oraz na każdym piętrze hotelu i części wspólnych hotelu
- Toalety w hotelu są szczegółowo dezynfekowane zgodnie z zaleceniami GIS.
- Rowery hotelowe i leżaki plażowe udostępniane Gościom są każdorazowo dezynfekowane po użyciu.
- Windy hotelowe są regularnie dezynfekowane.
PERSONEL
- Wszyscy pracownicy hotelu są specjalistycznie, wewnętrznie przeszkoleni z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania wirusowi Covid-19, m.in. według zaleceń GIS.
- Każdy pracownik po przyjściu do pracy ma mierzoną temperaturę (bezdotykowym termometrem) w specjalnie przygotowanym do tego pomieszczeniu.
- Pracownicy mają zapewniony środek do dezynfekcji rąk – dozownik dostępny na zapleczu hotelu i w szatniach.
- Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów
Na stronie PAKIETY SPA znajdziecie wszystkie dostępne oferty. Zachęcamy do dokonywania rezerwacji. Wszystkie dostępne pakiety aktualizujemy na bieżąco.
ZAPRASZAMY