Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Sprawdź jakie procedury stosujemy, aby zadbać o bezpieczeństwo Gości.

Drodzy Goście

Hotel i personel już dziś jest przygotowany na wznowienie swojej działalności. Niczego tak nie pragniemy – jak móc Was gościć ponownie.

Chcieliśmy Was poinformować, że w trosce o Wasze bezpieczeństwo w związku z wprowadzoną przez WHO pandemią koronawirusa, w celu zabezpieczenia Hotel wprowadził nowe zasady bezpieczeństwa i higieny w całym obiekcie.  Pragniemy zminimalizować ryzyko, aby każdy z Gości czuł się bezpiecznie podczas pobytu w Hotelu Olivia Medical Spa****.

RECEPCJA

  • Mierzenie temperatury ( termometr bezdotykowy) przy przyjściu każdego Gościa do hotelu,
  • Lada recepcyjna, drzwi wejściowe do hotelu oraz pozostałe powierzchnie m.in. poręcze w lobby na klatkach schodowych są regularnie dezynfekowane.
  • Obecność Gościa przy recepcji jest ograniczona do minimum.
  • Stosowanie  przez pracowników obsługi hotelu maseczek/przyłbic ochronnych.
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
  • Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Terminale po każdym użyciu są dezynfekowane
  • Informowanie Gości  o  wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu

POKOJE HOTELOWE

  • Pokoje hotelowe podlegają szczegółowej dezynfekcji według zaleceń GIS i są regularnie wietrzone.
  • W każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie
  • Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
  • Po każdym pobycie Gościa, pokój hotelowy zostaje wyłączony ze sprzedaży na 72h w celu przeprowadzenia szczegółowej dezynfekcji.

RESTAURACJA, BAR

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji lub baru
  • Liczba osób przebywających jednocześnie w restauracji, barze jest ograniczona.
  • Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w  części restauracyjnej i barowej.
  • W restauracji zrezygnowaliśmy z serwowania posiłków w formie bufetu na rzecz posiłków serwowanych .
  • Stosowanie przez pracowników restauracji i baru maseczek / przyłbic ochronnych.
  • Przyjmowanie rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości.

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, przy wejściu do restauracji oraz na każdym piętrze hotelu i części wspólnych hotelu
  • Toalety w hotelu są szczegółowo dezynfekowane zgodnie z zaleceniami GIS.
  • Rowery hotelowe i leżaki plażowe udostępniane Gościom są każdorazowo dezynfekowane po użyciu.
  • Windy hotelowe są regularnie dezynfekowane.

PERSONEL

  • Wszyscy pracownicy hotelu są specjalistycznie, wewnętrznie przeszkoleni z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania wirusowi Covid-19, m.in. według zaleceń GIS.
  • Każdy pracownik po przyjściu do pracy ma mierzoną temperaturę (bezdotykowym termometrem) w specjalnie przygotowanym do tego pomieszczeniu.
  • Pracownicy mają zapewniony środek do dezynfekcji rąk – dozownik dostępny na zapleczu hotelu i w szatniach.
  • Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów

Na stronie PAKIETY SPA znajdziecie wszystkie dostępne oferty. Zachęcamy do dokonywania rezerwacji. Wszystkie dostępne pakiety aktualizujemy na bieżąco.

ZAPRASZAMY